05-12-2013

Review // H&M Smokey en Nudes eyeshadows

Terwijl Sinterklaas en zijn pieten op dit moment de storm trotseren, zit ik lekker onder een dekentje dit artikeltje voor jullie te typen. Ik heb namelijk een hele leuke kersttip voor jullie.
Afgelopen week was ik namelijk kleding aan het zoeken in de h&m, totdat een vriendin van mij aan kwam zetten met deze twee ontzettend leuke doosjes met oogschaduw. Ik kon het niet laten om ze mee te nemen, want wat zijn deze twee setjes leuk om te krijgen of weg te geven!



H&M heeft op dit moment een aantal superleuke kerstsetjes aan make-up in de winkel liggen. Zo ook deze twee schattige setjes met drie verschillende kleuren oogschaduw. Er is een setje met bruine tinten en een setje met grijze tinten. Allebei zitten ze verpakt in een compact zwart doosje met een doorzichtig klepje. Het klepje is leuk versierd met een kanten opdruk en de naam van het palette. 



Links zie je het 'Smokey' palette en rechts het 'Nudes' palette. Smokey bevat een matte zwarte tint en een shimmery donker- en lichtgrijze tint. Nudes bevat twee matte tinten, donkerbruin en wit, en één shimmery lichtbruine tint. Met beide palettes kun je een perfecte look maken. Ook zit er een sponsapplicator bij.



Ik had niet veel verwachtingen wat betreft de pigmentatie, omdat het ontzettend goedkoop was. Maar uiteindelijk kwam er toch wel degelijk kleur van af! De enige kleur waar ik iets minder enthousiast over ben is de donkerbruine kleur uit het Nudes pallet. Maar hè, de rest van de kleuren zijn prima. De structuur is vrij zacht en kan hier en daar wat korrelen. Maar voor €2,50 per stuk kan ik toch wel zeggen dat deze setjes ideaal zijn voor kerst, voor op reis of gewoon omdat het kan! 

12 opmerkingen:

  1. de zwarte ziet er nog wel aardig uit maar de bruine is wel een beetje jammer :P dan koop ik toch liever voor die 2,50 een mooi goed gepigmenteerd palletje bij essence :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zwarte ziet er prima uit, de bruine valt me tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zwarte zien er inderdaad mooi uit, vind alleen die wit/grijze niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit voor die prijs! En mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, maar ze lijken wel verdacht veel op de paletten van de action... ook de zelfde pigmentatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De naturel palette ziet er heel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De pigmentatie is een pak beter dan ik verwacht had, not bad :-)

    BeantwoordenVerwijderen