07-06-2013

Catrice Camouflage Cream concealer



 Concealer, ik gebruik het werkelijk nooit. Meestal heb ik aan een laag foundation wel genoeg en zin om meer troep op mijn gezicht te smeren heb ik meestal ook niet. Toch kon ik mijzelf er niet van weerhouden om de camouflage cream van Catrice mee naar huis te nemen. Iedereen is er razend enthousiast over, dus ik besloot het een kans te geven.



Deze concealer van Catrice komt in een heel schattig zwart potje. Ik vind de verpakking mooi en het doosje is verder goed stevig. Ook sluit het dekseltje na gebruik weer goed. Op hygiënisch gebied is een potje natuurlijk minder handig dan een tube, maar als je hem alleen zelf gebruikt of zelfs met een concealerkwast kan het geen kwaad.


Op de achterkant staat nog wat handige informatie. Ik heb gekozen voor de lichtste kleur, 010 Ivory. Er zijn nog twee donkerdere kleuren te vinden in het assortiment. En in zo'n potje zit 3 gram aan inhoud.

De substantie is lekker zacht. Waardoor je dus gemakkelijk de concealer uit het potje krijgt en ook nog eens soepel kunt uitsmeren.
 

Dit is hoe de concealer er uit ziet op mijn arm. Zoals je kunt zien is de concealer flink geel van ondertoon. Wat wel handig is is dat je met één veeg al vrij veel concealer op je vinger kunt krijgen. Zo zit je niet continu als een gek in het potje te duwen.

Zonder concealer

Met concealer

Zoals je kunt zien heb ik niet heel erg veel last van donkere kringen onder mijn ogen. Ook heb ik een vrij rode huid met dus meer een roze dan een gele ondertoon. Op de tweede foto, de foto met concealer, is dan ook goed te zien dat de kleur eigenlijk ietwat geel is. Verder dekt de concealer prima en is het goed smeerbaar. Hij trekt een klein beetje in de lijntjes, maar als je dit afpoedert blijft het prima zitten. Als je dus zoekt naar een budgetconcealer, en je hebt er geen probleem mee dat de ondertoon vrij geel is, dan is dit misschien wat voor jou. De Camouflage Cream is te koop voor €2,99

7 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijne concealer, ik heb zelf een gele ondertoon ik denk dat deze wel goed voor mij is, als mijn huidige concealer op is ga ik zeker deze ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is echt mijn favoriet! ik heb juist een hele erge gele ondertoon haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem zelf ook! Super fijn issie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie prijs en lijkt mij een prima product :)

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen