01-11-2012

Review: Sleek Au Naturel palette.


Sinds een paar weken liggen er bij de Sephora twee paletten van Sleek. Het Au Naturel palette en het Ultra Matte palette, allebei uit de I-Divine lijn. Het Au Naturel palette met verschillende bruintinten en het Ultra Matte palette met heel veel donkere matte kleuren. De keuze was voor mij niet echt moeilijk en even later liep ik met een grijns op mijn gezicht de deur uit met het Au Naturel palette. 



Dit is dus de prachtige binnenkant van het Au Naturel palette. Allerlei verschillende natureltinten. Van mat wit tot lichtbruin en van donkerbruin tot zwart. Een lichte look of een donkere smokey look, alles kan met dit palette. Verder wordt het palette geleverd met een, naar mijn idee nutteloze, sponsaplicator en, wat wel weer heel erg handig is, een grote spiegel. Handig voor onderweg.
Het enige nadeel is dat Sleek de namen van het palette levert op een plastic blaadje en dus niet gedrukt boven de oogschaduw zelf. Ik weet namelijk dat ik dat papiertje binnenkort ga verliezen.



Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast en Taupe.
Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal en Noir

en dan nu tijd voor de swatches:


van links naar rechts: Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast en Taupe.

Zoals je kunt zien is het bovenste rijtje heel licht is van kleur. Maar vergis je niet, ze zijn wel degelijk allemaal heel erg goed gepigmenteerd. Vooral omdat mijn oogleden ook lichter zijn van kleur dan mijn hand.


van onder naar boven:  Noir, Recal, Mineral Earth, Bark, Moss, Conker.

Het onderste rijtje van het palette bestaat uit wat meer donkere aardetinten en zijn ideaal om diepte te creëren in je arcadeboog. Zelf vind ik het ook handig dat Noir echt diepzwart is. Soms heb je nog wel eens zwarte kleuren die niet goed gepigmenteerd blijken te zijn, maar Noir doet echt goed zijn werk.

Conclusie lijkt mij wel duidelijk. Het is een ideaal palette om leuke looks mee te maken voor overdag en je kan er gigantisch veel kanten mee op. De pigmentatie is top en voor een prijs van €10,- is dit een palette dat je niet kunt laten liggen.
Hebben jullie ook al het Au Naturel palette in huis?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb hem niet, maar hij lijkt mij wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb hem zelf niet maar denk niet dat ik hem ga kopen, heb nog erg veel Sleek palettes die ik amper gebruik namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze echt nog steeds aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen