30-10-2012

Look: blauw



Blauw is één van de kleuren waar ik niet af kan blijven als het gaat om oogschaduw. En hoewel het misschien niet echt een look is om overdag mee naar school/werk te gaan, is het wel leuk om er mee te spelen. Klik verder als je benieuwd bent naar de rest van de foto's!





Ik heb het vrij simpel gehouden. Een felblauwe kleur over mijn ooglid, een donkerblauwe kleur in mijn crease (flink omhoog blenden) en een witte kleur in mijn binnenste ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen. Mascara en oogpotlood en ready to go.



Eyes:
-Essence Colour Arts pigment in ''Little Mermaid'.' (over mijn ooglid)
-donkerblauwe kleur uit het180 palette. (crease)
- matte & shimmer witte kleur uit het Kat von D - True Love palette. (ooghoek)
- Essence Maximum Definition Volume mascara.
- Miss Sporty eyepencil in 001 black.
- Maybelline Color Tattoo in 45 Infinite White. (basis)

Face:
- Hema wenkbrauwpotlood en wenkbrauwgel.
- Catrice ''The Nuder The Better'' lipstick.
- Catrice blush 010 Raspberry ice cream




Fullface foto:



Instagram foto voor de leuk.

& zijn er meer mensen die wel van een beetje blauw houden?


 

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Het staat ook schitterend met je kleur ogen en blonde haren.


    Toevallig heb ik een blogpost in concept staan met blauwe eyeliner. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik draag graag blauw maar vind het meteen zo heftig staan! Meestal doe ik felblauwe op mijn ooglid en dan donkerblauw/bruin/zwart in de crease :)

    BeantwoordenVerwijderen