24-11-2012

Dr. van der Hoog maskers.






Ik denk dat ik niet de enige ben die het heerlijk vind om één a twee keer per week onderuitgezakt op de bank te liggen met een maskertje op. Je huid wordt er vaak lekker rustig en zacht van en onzuiverheden verdwijnen sneller. Dr. van der Hoog heeft naast gezichtsverzorging ook leuke maskertjes in allerlei geuren. Ik testte de frambozen en fruitzuur maskers uit.



De maskers die ik mee heb genomen zaten in een kartonnen verpakking met daarin het zakje met de inhoud zelf. Leuk want zo zou je het ook als leuk cadeautje kunnen doen. Persoonlijk hou ik meer van maskers in tubes, maar hé ik heb er wel wat priegelwerk voor over als het masker goed zijn werk doet. Het uiterlijk is verder ook leuk. Frambozen op de ene verpakking en appels en citroenen op de andere verpakking. Easy maar voor mij leuk genoeg. Verder staat er nog op wat het masker doet en waar het voor zorgt.


Het frambozen masker is een diepreinigend en herstellend masker. De inhoud komt in een plastic verpakking waarbij je de bovenkant kunt openscheuren. De kleur is lichtroze en er zit zat genoeg in om er twee keer mee te kunnen doen. Ook handig voor een vriendinnenmiddagje.

         De ingrediënten.
Het masker is fijn in gebruik. Omdat het diepreinigend zou zijn was ik wel bang dat het misschien iets te heftig zou reageren op mijn huid, maar dat viel heel erg mee. Nergens last van gehad en de geur van frambozen was heeerlijk. Niet chemisch, gewoon lekker zoet. Ook is de substantie vrij dik en heeft het wat weg van créme. Na het gebruik van dit masker voelt mijn gezicht zacht aan en ziet het er weer fris uit. Een prima masker.

Het fruitzuur masker reinigt en verwijdert dode huidcellen. Ook hier voor geldt hetzelfde als bij het frambozenmasker, er zit genoeg in om twee keer mee te doen.


De ingrediëntenOok dit masker smeert fijn uit en is lekker dik. Qua geur kan ik niet echt zeggen dat het naar fruit ruikt, eerder geurloos. Ik heb op dit moment niet heel veel onzuiverheden, maar ik kan wel direct merken dat mijn huid er wat schoner en frisser uit ziet. Wel is het na die tijd wat trekkerig en heb ik er een dikke laag nachtcréme overheen gesmeerd. Ik denk dat mensen met een gevoelige huid dit masker beter kunnen overslaan, omdat het daar te heftig voor is. Verder vind ik hem goed in gebruik.

Prijs €2,10
Te koop bij o.a. drogisterijen en op=op

Wat is jouw favoriete masker?
 


8 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk
    Ook leuk om zelf te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Mooie foto's ook! Ga zo door !

    Groetjes, Rachèl van www.justdaretobedifferent.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lijken me erg lekker! Ik hou wel van die fruitige dingen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dr van der hoog maskers echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tweede klinkt voor mij het interessants :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriete masker is het moddermasker van Sabon. Wanneer mijn pot leeg is, ga ik op zoek naar een nieuw "wondermasker" misschien eens Dr. van der Hoog proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen