08-11-2012

8 Random films.

   
    Drukdrukdruk en nog eens druk. School, opticien, sport en etcetera. Ook heb ik vandaag nog wat leuke dingentjes gekocht, maar aangezien het zo ontzettend vroeg donker is kan ik daar geen goede foto's meer van maken. Ik wil hoe dan ook nog wel even snel dit artikel plaatsen met 8 films voor de regenachtige dagen, luie zondagen of ik-heb-zin-in-een-film avonden. Zelf vind ik deze, oude en ook nieuwe, films erg leuk om te kijken. Kijkze!

John Tucker Must Die. Een hilarische comedy over drie meiden die de 'new girl' van school gebruiken om wraak te nemen op hun ex. Ik kreeg deze film ooit eens doorgestuurd via een vriendin van mij en ik heb een aantal keer flink slap gelegen van het lachen. Ook een aanrader als film voor een meidenavond.

Remember Me. Hoewel ik Robert Pattinson in Twilight echt vreselijk vind acteren, speelt hij hier een geweldige rol als Tyler, een jongen die moet leven met gescheiden ouders en een overleden broer, die verliefd wordt op Ally, een meisje dat elke dag van haar leven geniet nadat ze getuigen is geweest van de moord op haar moeder. Deze film kun je beter overslaan als je niet wilt huilen. Wel een prachtige film.

The Avengers.  Pas nadat ik deze film werkelijk had gezien begreep ik de hele hype eromheen. Een team van superhelden wordt bij elkaar gebracht tot 'The Avengers'' om zo de wereld te redden van Loki zijn plannen. Ik vond het erg vermakelijk om te zien.



Toy Story 3.  Er zijn soms (kinder)films die gewoon leuker worden namate jijzelf ook ouder wordt. Toy Story 3 is ook zo'n film. Er zitten echt opmerkingen bij waar ik de tranen van in mijn ogen kreeg.
De hele film draait om het feit dat een doos met oud speelgoed perongeluk bij een kinderdagopvang belandt in plaats van op zolder. Woody, de cowboy, probeert de rest van het speelgoed er van te overtuigen dat het niet de bedoeling was om te worden 'gedumpt' en probeert een weg te vinden terug naar huis.

You Again. De broer van de hoofdpersoon staat op het punt te trouwen met een vrouw die haar vroeger op de middelbare school heeft gepest. Ze is van plan er alles aan doen om haar broer te laten zien wat voor een soort persoon zijn aanstaande bruidegom blijkt te zijn.

 
Transformers 1, 2 en 3. Transformers valt voor mij echt in mijn favorieten rijtje als het gaat om films. Je moet het niet erg vinden om naar -vechtende- auto's te kijken en je gaat deze films zeker leuk vinden. Vooral Bumblebee, de knalgele auto, is geweldig.

Beauty & the Briefcase. Lane Daniels gaat, voor een collum in de Cosmopolitan, undercover bij een financieel bedrijf om daar op zoek te gaan naar de liefde. Helaas zitten daar wel een aantal regels aan vast en wordt het allemaal toch wel wat ingewikkeld. Een heerlijke drama film.

Magic Mike. Channing Tatum en Alex Pettyfer in één film. Enough Said.




Vanaf morgen dus weer gewoon elke dag een artikel ;)
 
Heb jij de afgelopen dagen nog leuke films gekeken?

2 opmerkingen:

  1. Remember Me vond ik echt een geweldige film! The Avengers wil ik nog graag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Avengers lijkt me wel tof, you again ook! Ik ga er eens even voor kijken morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen