26-10-2013

Tip // Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener

Vandaag geen review, filmpje of persoonlijk artikel. Ik heb namelijk een geweldige tip voor jullie. Last van brekende nagels, slappe nagels en scheurende nagels? Dan is het misschien een idee om verder te lezen. Ik gebruik deze nagelharder van Essence nu een kleine twee week en het is werkelijk de beste die ik ooit heb geprobeerd. 



De Ultra Strong Nail Hardener van Essence komt uit de Studio Nails lijn en komt in een zilverkleurig flesje. '' This nai lpolish strenghtens and builds up soft and brittle nails''. Dat is natuurlijk wat je graag wilt. Wat er nog wel in dikgedrukte letters bij staat is dat deze lak formaldehyde bevat. Dit is een gas die een sterke geur afgeeft. Dit kan de ogen en neus irriteren. Persoonlijk vind ik het gewoon naar nagellak ruiken. 

Ik vind deze lak echt geweldig! Hij smeert perfect uit en als je de kwast uit het potje laat kun je in één keer vijf nagels lakken, zo dun is de lak. Dit geeft vervolgens een prachtig glimmend resultaat op je nagels. Ze zien er direct gezond en sterk uit. Het mooiste is dan ook dat mijn nagels ook direct tien keer zo stevig aanvoelen. Vooral nadat je bijvoorbeeld druk bezig bent geweest met nagellakremover.
Jep. Ik ben een gigantische fan! En het fijne is dat deze nagelharder ook maar €1,99 kost.



2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook gebruikt van mijn moeder die hem gekocht had, maar helaas kan ik niet tegen de formaldehyde. Ik werd er zelfs een beetje benauwd van en kreeg een droge en schrale keel ervan.

    BeantwoordenVerwijderen