15-10-2013

NOTD // Sparkling Mint

















Omdat ik laatst tot de conclusie kwam ik dat mijn hoeveelheid nagellak toch wel ontzettend groot is, besloot ik maar eens wat vaker 'oude' kleuren er bij te pakken. Ik grijp namelijk ontzettend vaak naar dezelfde soort kleuren (roze en rood vooral) en pak er nooit meer een leuke topcoat bij. Het werd dus hoog tijd om weer eens een mintkleurige nagellak en een topcoat met glitters er bij te pakken!



En dit werd dus het resultaat. een mintkleurige nagellak met een ontzettend mooie topcoat die ik veel te weinig gebruik. Het effect is prachtig. In elk licht zie je iets anders, van gouden tot zeegroene glinsters.


Gebruikt:
GOSH 546 Rainbow
GOSH 597 Miss Minty

Ik weet dat Rainbow helaas niet meer in het assortiment zit en voor Miss Minty weet ik het niet zeker. Misschien dat die nog in het schap staat of is te vinden in een kortingsbak.


Overigens nog mijn excuses voor de lelijke nagelriemen. Het weer wordt kouder en dat is overduidelijk te merken aan mijn ontzettend droge handen. Nadeel van het herfstweer!

Gebruik jij wel eens verschillende topcoats? of houd je het liever bij een neutraal kleurtje?

1 opmerking: