28-08-2013

Miss Sporty blush en waterproof eyeliner


Miss Sporty en ik hebben niet echt wat gemeen met elkaar. Persoonlijk vind ik het niet echt een aantrekkelijk make-up merk en meestal loop ik er direct voorbij. Maar een tijdje terug stond er bij de plaatselijke drogist een apart hoekje met Miss Sporty artikelen. Nieuwe producten, dacht ik. Dus ik bleef even hangen en besloot een lief uitziende blush en een nieuwe waterproof eye liner mee te nemen. Ik heb ze beide voor jullie getest!


Ik nam de 2 toned Ohh! Blushed again... mee naar huis in de kleur 010 Russian Doll. Twee kleurtjes blush in één doosje. Een lichtroze kleur en een felroze kleur. Het doosje is niet echt heel bijzonder. Het is een vrij klein rond doosje met een plastic dekseltje.


De onderkant van het doosje is in de typische blauwe Miss Sporty kleur en er staat wat informatie op.



Wat wel erg leuk is: het dekseltje moet je optillen! Ik vind dit een beter systeem dan een klikdoosje. Zo breek je geen nagels en ben je niet eeuwig aan het prutsen. Het heeft wel wat. 


Handswatches
Alleen de lichtroze kleur, alleen de felroze kleur, de twee kleuren samen.

Zoals je ziet zijn de kleuren los van elkaar niet echt goed gepigmenteerd. Vooral de felroze vond ik echt waardeloos. Maar samen komt er een heel erg leuk roze kleurtje uit!

Faceswatch

En hier zie je de kleuren gezamenlijk op mijn wang. Een koele roze kleur met een lichte shimmer. De kleur is goed op te bouwen en makkelijk te blenden. Op je wang valt de kleur ook beter gepigmenteerd uit dan op je vinger. I like!


En dan de eyeliner. Deze Pump Up Booster Waterproof Eye Liner van Miss Sporty komt ook in een traditionele donkerblauwe verpakking met oranje details. Het kwastje is lekker dun en beweegt soepel mee. Je kunt hier allerlei lijntjes mee zetten.


Dunne streepjes, dikke streepjes, alles kan. Het kwastje beweegt wel mee.




Misschien kunnen sommige mensen  het zich nog wel herinneren dat ik een hekel had aan eyeliner. Dat heb ik nog steeds, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het idee heb dat Miss Sporty het mij hiermee een stuk makkelijker gaat maken! Deze eyeliner gaat lekker soepel over je ogen heen, en zet een prima lijntje. Ook is de kleur direct zwart, waardoor je er niet alsnog tien keer overheen hoeft te gaan. Ik vind het resultaat erg fijn! De liner overleefd een douchebeurt gemakkelijk, en waarschijnlijk ook wel een dagje zwemmen zolang je er maar niet over wrijft. Wel is 'ie lekker gemakkelijk weg te halen met make-up remover. Geen gesmeer en gedoe. 
Fullface

De eyeliner is te koop voor €3,49 en de blush voor €2,99. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten