05-06-2013

Muziek favo's

Eens in de zoveel tijd ben ik weer verslaafd aan een vast aantal nummers. Dag in dag uit luister ik dezelfde liedjes (met af en toe uitzondering van de radio) en ik deel ze graag met jullie!


 Rigby (Wildstylez remix) - Earth Meets Water 

Dit liedje is tegenwoordig te vinden in de top40 en vaak op de radio de laatste tijd, dus misschien heb je deze al wel vaker gehoord. Ik vind het een ontzettend fijne remix. Sowieso houd ik erg van de combinatie ''hardstyle'' met een toffe songtekst er doorheen.

Summer Wine (cover) - Lana Del Rey 

Een gevalletje van  'hoe perfect wil je een cover hebben'. En ik vind deze versie ook nog eens beter dan de originele. Ik vind de stem van de man, Barrie-JAmes O'neill (de vriend van Lana) echt perfect. Dit is echt zo'n liedje waarbij je heerlijk kunt ontspannen.

Frontliner - I'm The Melodyman

Dit liedje is zo verslavend. Sowieso vind ik Frontliner zijn uploads erg fijn, er zit altijd weer een bepaald deuntje in dat blijft hangen en daardoor wordt het liedje niet zo eentonig en saai. Mocht je hier wel van houden dan raad ik je aan om eens naar meer van zijn uploads te kijken. Symbols, Halos en Never Come Down zijn ook aanraders!

OneRepublic - Good Life 

Ik weet dat OneRepublic ondertussen al een nieuw album heeft en dat dit een vrij oud liedje is, maar dit blijft gewoon een steengoed liedje. Vooral als je je ook heel erg goed voelt, dan is het lekker toepasselijk. Heerlijk meezingen (en het liefst rondjes draaien op je bureaustoel).|

Robin Thicke - Blurred Lines (ft T.I. & Pharrell) 

Dit liedje achtervolgt me gewoon overal. Op dorpsfeestjes, in de auto, op het werk. OVERAL. En op een gegeven moment ken je dus de hele tekst uit je hoofd en zing je hem dus net zo hard mee als de rest. En de stem van die Robin Thicke mag er wel wezen. Overigens moet ik zeggen dat ik de clip echt vreselijk vind, maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

 Sebastian Ingrosso, Tommy Trash & John Martin - Reload
(doorspoelen naar 0:45)
Ik hou van de stem van John Martin. Enough said. Ook heeft dit nummer nog wat weg van Swedish House Mafia en dat maakt mij weer blij (aangezien Sebastian Ingrosso er in zit)

Bridgit Mendler - Ready Or Not 

Even voor het heerlijke zomergevoel! Typisch liedje om aan te zetten wanneer je op de fiets zit in je korte broek met je zonnebril op. 

OneRepublic - Counting Stars

... over dat nieuwe album van OneRepublic gesproken. Dit liedje vind ik wel erg fijn! Vooral het begin. Je moet van zijn stem houden, maar ik vind het in combinatie met dit deuntje wel erg tof. (Is het iemand anders trouwens ook al opgevallen dat het refrein erg veel lijkt op One Day van Asaf Avidan?)

Heb jij nog toffe liedjes ontdekt de laatste tijd? 

8 opmerkingen:

  1. Blurred Lines vind ik zooo leuk! Lana del Rey vond ik in het begin niks, maar nu ben ik gewoon fan van haar geworden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Earth meets water zocht ik al zo lang! Echt een leuk liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond Lana del Rey indd ook eerst niets! maar ze is wel echt one of a kind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken ze eigenlijk niet. Ik ga ze onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blurred Lines krijg ik echt moeilijk uit m'n kop. Wel een heerlijk zomerliedje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lana Del Rey.. ik luister haar nu ook.. That guuuurl is amazing! :) Sowieso Robin Thicke ook en oh hell yea.. One Republic.. God.. lekkere nummers staan er weer tussen. Ik kan dan ook echt urenlang in dit artikel rondhangen en alles opnieuw luisteren. xD Wat ik ook gedaan heb.. hang er nu zo'n 45 minuten ofzo? xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blurred lines vind ik ook zó geweldig. Lana del Rey vind ik ook helemaal top. :) x

    BeantwoordenVerwijderen