17-02-2013

Review: Nivea Lip Butter in Raspberry Rosé


 Ik ben al jaren verslaafd aan allerlei verzorgende middeltjes voor je lippen. Ik heb dan ook heel lang een blikje Vaseline voor je lippen op mijn nachtkastje gehad, maar deze is na anderhalf jaar toch echt leeg. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe kwam ik deze leuke lip butters van NIVEA tegen. Benieuwd of ik het wat vind?





De lip butters van NIVEA komen in een kartonnen verpakking waar het blikje vaseline als het ware achter is geplakt. Ik moet zeggen dat ik de verpakking leuk vind. Het heeft naar mijn idee een typische NIVEA uitstraling. NIVEA geeft aan dat het zorgt voor mooie en zachte lippen. Ook zit er shea butter en amandelolie in en belooft het te zorgen voor lange hydratatie van de lippen. 


Op de achterkant staat nog een lading aan informatie. Het blikje bevat 19ml en is 12 maanden houdbaar volgens de richtlijnen. Ook de ingrediënten staan hier keurig op vermeld. In deze lip butter zitten wel minerale oliën, mocht je die liever willen mijden.


En nu natuurlijk waar het allemaal om draait! Zo ziet het blikje er uit. Schattig en lekker compact. Op de voorkant zie je direct wat het is en de frambozen op de voorkant geven de kleur aan. Mocht je er meer kopen dan raak je tenminste niet in de warm. Het dekseltje sluit prima en gaat niet zomaar los in je tas.


Op de achterkant staat eigenlijk dezelfde informatie als wat op het kartonnetje. Ingrediënten en andere praktische informatie.


En dit is hoe de inhoud er uit ziet. De kleur is heel lichtroze, maar transparant op je lippen. Het ruikt ontzettend lekker naar zoetzure framboos. Het doet mij denken aan een bepaald soort snoepgoed, maar niet op een storende manier. De substantie is in het blikje zelf vrij hard. Je maakt het als het ware soepel en zacht door met je vinger over de inhoud te wrijven. Vervolgens dep je het als een zachte boter op je lippen. Ik vind de substantie op mijn lippen erg fijn! Het is soepel en plakt niet.

Nadeel is wel dat een blikje iets minder hygiënisch is dan andere verpakkingen, omdat je er continu met je vinger in zit. Nou heb ik daar zelf niet zo veel problemen mee, ik ben toch de enige die het gebruikt. 


Al met al vind ik het een goede lip butter. Mede dankzij de geur en de substantie. Dit is een favoriet!

De Nivea Lip Butter is te koop voor €2,99 en is er ook in de Original versie en in de Vanilla&Macadamia versie.


Wat is jouw lievelingsproduct als het gaat om lipverzorging?








4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik alleen vaseline, maar dit lijkt me ook zeker een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag laatst een foto alleen van de verpakking, wist niet waar de lippenbalsem zat.. maar hij is rond! Thank god, je hebt mij uit de brand geholpen. :p En het is nog eens een toppertje, dat is perfecto. Ik zit hier nu wel te watertanden, want dat klinkt namelijk goddelijk. :p Is het trouwens gelukt met de virusscanner?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijken doe je met je ogen he ;)

      Nee heb al 234234scanners gehad. Ik heb nergens virussen maar mn browsers zijn nogsteeds kut. Ga 'm laten opschonen door mijn broer en hoop dat alles er dan uit is (:

      Verwijderen