03-01-2013

Random Songs II


Tumblr_lncojehijs1qazstso1_500_large
Ik kan niet zonder muziek. Tijdens het sporten gaat mijn iPod mee, in de auto zoek ik altijd naar de radiozenders met zo weinig mogelijk geklets en wanneer ik thuis ben draait iTunes alweer mijn favoriete afspeellijst. Maar, ik hou wel van verandering en heb zo'n mijn periodes als het gaat om liedjes waar ik compleet verslaafd aan ben. Daarom vandaag Random Songs deel twee!

                                           Lana Del Rey - Driving In Cars With Boys

Ik hou van Lana Del Rey haar stem. Praktisch alle liedjes van haar vind ik geweldig (Oke, de één wat meer dan de andere, dat wel). Driving In Cars With Boys vind ik erg leuk en het filmpje dat er bij zit, door iemand anders gemaakt, past er perfect bij.


                                    Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One
                                  
Avicii kent iedereen wel van Levels en ook in dit liedje zit weer een gigantisch verslavend deuntje. De clip is wat, eh, apart, maar daar kan ik ook niets aan doen.

                                  Will.i.am feat. Britney Spears - Scream & Shout
                                  
De eerste keer dat ik dit liedje hoorde vond ik 'm echt vreselijk. Maar na een tijdje kwam ik tot de conclusie dat het achtergronddeuntje toch wel heel erg verslavend is. Ik denk alleen wel dat dit wel zo'n nummer is dat ik na een tijdje niet meer kan aanhoren.

                                                One Direction - Kiss You
Nee, ik ben geen fan van One Direction (ik ga liever voor dat wat oudere boybands), maar dit liedje is echt zó verslavend. De tekst is zo makkelijk te onthouden dat ik mijzelf echt moet tegenhouden om 'm niet direct mee te zingen.

                                                          Billy Idol - Rebel Yell
                                    
Old one! Ik hoorde dit laatst op de achtergrond draaien in een film en kwam tot de conclusie dat dit toch wel een geweldig liedje blijft.

  McFly - Love Is Easy
 
If this is love, then love completes meeeee! Ik ben jaren fan geweest van McFly en ook naar een concert van ze geweest. Een aantal liedjes van ze uit 2011 vond ik niet zo leuk meer en heb toen weinig naar ze geluisterd. Totdat ik dus Love Is Easy tegen kwam. Een heerlijk catchy liedje.


Ben jij ook verslaafd aan een (aantal) liedjes? Let me know!

3 opmerkingen:

  1. Billy Idol met Rebel Yell is echt geweldig. :') Ik vond die ook leuk in Guitar Hero, I know.. don't Judge me. Lana Del Rey is amazing, haar stem is echt goud waard + het nummer van Will.I.Am met Britney is ook zeer plezant! Ik vind The XX at the moment heel nice + Blue Foundation iets met Eyes On Fire.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik hoop zeker dat mijn buren mijn muziek leuk vinden (: Leuke nummers! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. scream & shout gaat maar niet uit mn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen