11-01-2013

NOTD: Mumbai 113


Hoera voor mijn eerste Nails Of The Day! Ik heb het de laatste dagen erg druk gehad met school, want mijn tweede SE-week komt er weer aan en dat gaat toch echt voor. Dit lakje van Hêrome heb ik al een tijdje in mijn stash liggen, maar nog niet vaak gedragen. Laatst besloot ik deze prachtige lavendelkleur weer eens op mijn nagels te smeren. De kleur is dus van WIC by Hêrome in de kleur Mumbai 113.

Een dag later besloot ik er nog iets creatiefs van te maken. Ik maakte het nog even af met een Nail Art Special Effect Topper, een hele mond vol, van Essence in de kleur 01 It's Purpelicious. Een topcoat met paarse en blauwe glitters.

Welke kleur nagellak draag jij vandaag? 



2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kleurtje! Ik vind de glitterrand heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurtje! Ik hou wel van zulke lichte pastel tinten. Erg leuk met die glitterrand!

    BeantwoordenVerwijderen