18-12-2012

I Love December | TAG


 Het is December. Helaas kan ik niet meer zeggen dat er sneeuw ligt, maar ik kan wel zeggen dat de kerstdagen én oud&nieuw nu toch echt dichtbij komen. Ik heb op dit moment last van een buikgriepje en ben te slap om bezig te gaan met foto's en looks. Wel heb ik het voor elkaar gekregen om met mijn laptop in bed te kunnen zitten en besloot deze tag ook maar eens in te vullen. Enjoy (:


1. Welke producten mogen deze maand zéker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
Voor mij zijn dat alle producten die mijn huid minder droog maken. Dus hand crème, bodybutter en een dikke verzorgende dag- en nachtcreme. December betekent koud weer en daar krijg ik altijd een droge huid van.

2. Wat is je favo winter drankje?

Warme chocolademelk met slagroom! En heel stiekem het liefst de Hazelnut Hot Chocolate van de Starbucks, maar helaas zit er niet éé op loopafstand.
3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Pfoe. Nou waarschijnlijk deze maand géén nagellak aangezien mijn nagels stuk voor stuk aan het afbreken zijn. Maar inprincipe hou ik in de wintermaanden altijd van donkerrode nagellakjes. Ook rood met glittertjes vind ik wel iets hebben. Qua merk maakt het mij niet uit.

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
Alles! Ik hou echt van geurkaarzen. Gelukkig heeft mijn moeder een vast ritueel om na het koken altijd een Brise geurkaars aan te steken. Mijn favoriet is toch wel Appel&Kaneel

5. Wat is je favoriete kerstfilm?
Heel eerlijk? Ik kijk echt nooit kerstfilms (nope, ook niet naar Home Alone). Wel heb ik ooit The Polar Express met mijn vader gezien in de bioscoop toen ik nog klein was. Dus dan die maar.

6. Wat is je favo kerstnummer?
Het enige kerstliedje dat ik aan kan horen is die van John Lennon met Happy Xmas (War is Over). De rest, nee.

7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?
Gezellig met familie bij elkaar. Gewoon gezellig kletsen, lachen en eten. Maar zo ziet kerstavond er bij ons eigenlijk altijd uit. Lichtjes aan en klaar. Voor mij hoeft het niet zo uitgebreid.

8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
Wij vieren kerst niet met cadeaus, dus waarschijnlijk ligt Jojo (onze kater) slapend onder de boom.

9. Wat trek jij aan op NYE?
Of een jurkje, als ik die nog vind (ik ben bang van niet though, ik ben nogal zinnig), of een skinny met een leuke blazer.

10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?
Ik heb voor mijzelf besloten dat goede voornemens niet persé op 1 januari in hoeven te gaan, maar ik heb één goede voornemen die op 1 januari toch echt dichtbij komt, namelijk slagen voor mijn examens. Oh en natuurlijk door met bloggen! ;)
Neem 'm gerust over als je daar zin hebt (:
                                                     Heb jij nog goede voornemens?

4 opmerkingen:

  1. leuke tag! ik houd me noooit aan voornemens dus dit jaar gewoon: genieten van elke dag hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om te lezen :-) Zelf heb ik geen goede voornemens. Dan kan ik mezelf ook niet te veel teleurstellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen, vooral omdat je de ideale kerstavond beschrijft, maar ook meemaakt! Heeerlijk. :) Goede voornemens? Ik wil mijn grime skills + make-upskills gaan verhogen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het met veeldingen eens haha. Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen