01-03-2014

Muziek favo's // Februari

Februari is weer voorbij dus het is weer tijd voor een aantal nieuwe nummers die ik graag met jullie wil delen. Het is een gevarieerd lijstje dit keer, aangezien ik er ook nog wat nummers in plak die ik in januari veel heb geluisterd. Enjoy!

                                     Take Me Home - Cash Cash (ft. Bebe Rexha) 

Dit liedje ken ik dankzij beautyyoutuber Shaaanxo. Zij noemde het ooit in één van haar video's en toen was ik in één klap verslaafd. Het is een beetje een club/house nummer met hele fijne vocals. Ik denk dat iedereen dit liedje wel kan waarderen. 

Liar Liar - Avicii 

Bij de titel Liar Liar moet je vast denken aan het rustige liedje van Chris Cab. Maar deze versie is van Avicii! Ook dit is weer een nummer voor in discotheek. Ik ontdekte het via mijn vriend, die helemaal verslaafd is aan het nieuwe album van Avicii. 

Heaven Knows - The Pretty Reckless 

Naast al die housenummers heb ik ook een nummer dat wat meer naar rock gaat. The Pretty Reckless komt binnenkort uit met een nieuw nummer en bleek ook al twee singles uit te hebben gebracht, waaronder Heaven Knows. Ik vind het nummer vooral heel erg leuk dankzij de drum in het begin. Ik hou wel van dit soort melodietjes. Bovendien heeft Taylor Momsen iets waardoor ik haar nummers altijd wel leuk vind. 

Feelin' Myself - Will.I.Am , Miley Cyrus, Whiz Khalifa, French Montana

En dan weer iets totaal anders, namelijk Feeling Myself. Dit nummer vond ik de eerste 10 keer dat ik hem hoorde vréselijk. Maar mijn vriend vond het daarom des te leuker om hem heel hard aan te zetten als dit op de radio kwam. En nu vind ik hem nog leuk ook. Ik vind het vooral een leuk liedje om aan te zetten als je je net gaat opmaken voor een avondje uit. En dan schaamteloos meezingen. The Mirror be like baby you the shit, you the shit god dammit. Dat dus.

Love Don't Die - The Fray 

Van The Fray had ik al heeel lang niet gehoord. Maar wat blijkt nou, er is een heel nieuw album van ze! Dit nummer werd gedraaid tijdens een aflevering van The Vampire Diaries, wat ik toevallig aan het terugkijken was. Het is zo'n leuk liedje! Ik ken de hele tekst al uit mijn hoofd en zing hem continu mee. De rest van het album is overigens ook leuk, maar dit is -helaas- het enige uptempo nummer. Dit nummer moet je echt even aanzetten.
John Doe - B.o.B (ft. Priscilla) 

Dit noem ik een typisch B.o.B. nummer. Weten jullie Airplanes nog? Dit nummer doet mij er qua melody en manier van zingen wel wat aan denken. Echt zo'n meezing en meedroom nummer. Je moet er van houden, dat wel.

Rough Water - Travie McCoy (ft. Jason Mraz) 
Dit nummer is een heerlijk nummer als je net verliefd bent. De tekst is leuk, het deuntje is fijn en je wordt er gewoon spontaan vrolijk van!

Best I Ever Had - Gavin Degraw 

Elke keer als ik dit nummer hoor, en dat is ondertussen al heel erg vaak, denk ik nog steeds dat het in eerste instantie de zanger van Train is die ik hoor. Maar nee het is Gavin Degraw. Ik vind het echt een heel erg vrolijk uptempo nummer. En bovendien ben ik gewoon verslaafd aan het alleerste couplet. 

Dare You - Hardwell (ft. Matthew Koma) 

Hardwell komt vaak langs in mijn lijstje van Spinnin' Records. Zijn nieuwe album kwam een tijdje terug uit en een aantal nummers vliegen de top40 in en uit. Zo ook Dare You. En ik vind het een heerlijk nummer om gewoon aan te zetten en languit op bed te gaan liggen. I Dare You To Love.

Leaving - Rebourne 
En als laatste om jullie alvast een fijne zaterdag te wensen: leaving van Rebourne.
Rebourne staat op een lijst van de hardstyle dj's die langskomen op een feest eind april bij mij in de buurt dus ik moest eens even gaan onderzoeken wat voor soort muziek hij dan zou draaien. En hij heeft mij zeker niet teleurgesteld. Heerlijke muziek!

Fijne weekend!

1 opmerking: