12-10-2013

TAG // Guilty Pleasure

Untitled


Misschien hebben meerderen deze tag gisteren al gelezen op de site van Teske of op de blog van Team Confetti (waar 'ie oorspronkelijk vandaan komt), er gaat namelijk weer een nieuwe tag in het rond. Dit keer is het de Guilty Pleasure editie en ik vond het zo'n leuke tag dat ik hem uiteraard zelf ook heb overgenomen. 


Movie: The Lion King en Aladdin zijn de twee films die ik nog steeds graag kijk.
Vooral Aladdin is en blijft een favoriet. Geef toe, de liedjes zijn nog steeds leuk en de hele sfeer er omheen ook. Jep, het stukje kind in mij zit er nog steeds.

Serie:
De Zomer Voorbij.
Je kunt misschien een hekel hebben aan hun muziek, maar echt niet aan de personen zelf. Vooral in combinatie met Kees Tol zijn Nick&Simon, de 3J's en Jan Smit hilarisch.

Muziek:
Anastacia (en andere 'oudere' liedjes).
Ik vind het elke dag weer leuk om oude liedjes op te zoeken. Zo vind ik het heerlijk om Left Outside Alone van Anastacia weer op te zoeken, of I'm Gonna Getcha Good van Shania Twain. Heerlijk meeschreeuwen!

world war three

Snack:
Zoute Popcorn.
Oh echt wel dat je mij wakker mag maken voor een bakje zoute popcorn. Het liefst vers uit de magnetron. (Maar heel stiekem ben ik gek op álle snacks).

Activiteit: Zingen.
En nee, ik kan niet goed zingen. Maar soms is er niets leuker dan heel hard meezingen met één van je favoriete nummers. Ik vind dat echt heerlijk om te doen en het maakt mij ook niet uit dat het niet om aan te horen is.

Absurde verzameling:
Mijn Verzameling Lipstick.
Ik heb een bak vol met verschillende soorten en maten lipsticks. Van rood tot oranje. Ik koop ze nog steeds en draag het misschien drie keer in de maand. Zonde nietwaar? En toch blijf ik er een zwak voor hebben en ze zo mooi vinden. Tijd om vaker een kleurtje op mijn lippen te doen!

(1) Tumblr

Crush: Robert Downey Jr.
En dan vooral in de Iron Man serie. Het begon allemaal toen een vriendin van me vertelde dat hij toch wel heel erg knap is. Vervolgens ging ik naar Iron Man 3 en toen kwam ik tot de conclusie dat hij inderdaad erg mooi is. Een beetje oud, maar wel erg mooi.

Kleding: De Trainingsbroek.
En hem dan vooral dragen wanneer je niet sport. Die dingen zitten heerlijk comfy, zijn iets minder slobberig dan joggingsbroeken maar geven je nog steeds het ik-hoef-niets-te-doen-gevoel. 

Wat zijn jouw Guilty Pleasures? Let me know! 


2 opmerkingen:

  1. Jaaa, Aladdin is leuk! Samen met Belle en het beest is dat mijn favoriete Disney film.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Disney films zijn heerlijk, dat zijn mijn guilty pleasure 2. leuke tag

    BeantwoordenVerwijderen