06-10-2013

NOTD // Blue Leopard

Afgelopen zaterdag had ik weer zin om iets leuks te doen met mijn nagels. Ik heb ze een lange tijd nagellakloos gelaten, zodat ze weer wat konden aansterken. Ze zijn nu wat minder slap en breken niet meer af op het moment dat ik ze eindelijk mooi lang vind. Ik ging dit keer voor blauwe nagels met een luipaardprintje op mijn ringvinger.





Links met tl-licht, rechts met flits. 
Zoals je kunt zien heb ik het vrij subtiel gehouden. De enige opvallende nagel is de ringvinger. Ik vind een klein detail altijd vaak het leukste en je zult mij niet zo snel zien met op elke vinger een creatie.


Dit zijn de lakjes die ik voor deze NOTD heb gebruikt. 
HEMA 15 (Wit, de 7ml versie)
HEMA 839 (Blauw met hele subtiele glitters, 11ml versie)
MAX Black ( zwarte striper)

7 opmerkingen:

  1. Dat luipaardprintje is echt supergoed gelukt! Heel leuk!

    www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie nailart, ik hou van panterprint. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. it looks amazing ! great job!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow me & ill follow back :)

    Happy Sunday !

    www.YulieKendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is je nailart goed gelukt zeg! Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen