06-02-2013

Mini shoplog (Kruidvat, Sephora)


Afgelopen zondag was het koopzondag en toen ben ik even in de stad geweest. Uiteindelijk kwam ik natuurlijk terug met aan aantal spulletjes, die ik jullie bij deze laat zien. Klik dus verder als je nieuwsgierig bent!




Als eerste viel mijn blik direct op de Lip and Cheek Colours van Catrice. Er waren 3 verschillende kleurtjes: een rode, felroze en een lichtroze. Na wat geswatch in de winkel besloot ik de felroze en de rode mee te nemen. Links zie je C03 Madam Butterfly en rechts C02 Picked Cherry Blossoms.
Hier komt overigens morgenochtend een review van online.


Daarna liep ik door naar het Essence schap, maar daar was helaas niets nieuws te vinden. Tot ik wat beter keek. Ik keek naar de quattro's en kwam tot de conclusie dat ik dit palette nog niet eerder had gezien. De kleuren leken mij wel leuk dus ik besloot 'm maar gewoon mee te nemen. De naam is overigens 09 Denim 4.0.  Rechts zie je een pigment die ik uit een kortingsbak heb gehaald. Deze kwam uit de Cucuba collectie van Catrice en heet C01 Sunny Side, een mooie lichtgele kleur met veel glitter.


Daarnaast bleven mijn ogen nog even hangen op de nagellakjes. De Nail Colour3 kleuren gingen uit het assortiment en hadden 50% korting. Ik besloot de groene versie, A Walk in The Park + Stop For An Ice Cream, gewoon mee te nemen. Ook zag ik dit schattige, veel te roze, glitternagellakje staan en die belandde ook in het mandje. Dit is overigens nummer 105: Party Princess.


Bij de Kruidvat was ook nog mijn favoriete deodorant van Nivea afgeprijsd (wat helaas wel betekent dat deze waarschijnlijk uit het assortiment gaat, of hopelijk wordt vernieuwd). Bij een voordeelshop kocht ik de Gliss Kur Liquid Silk spray voor een absurd lage prijs. Twee gevalletjes van 'meenemen die hap!'


En natuurlijk, ik kwam ook nog langs de Sephora. Ik ging er heen in verband met de kortingsactie die daar liep. Zoals jullie weten had ik toen ook het Oz the Great and Powerful palette van Urban Decay gekocht. Maaaar om gebruik te maken van die kortingsactie had je twee producten nodig. En toen werd ik verliefd op  Candlelight van Too Faced. Hij is werkelijk práchtig. Ik ga het niet omschrijven, jullie krijgen hier namelijk een review van!

 Heb jij nog spulletjes gekocht de laatste tijd? 








7 opmerkingen:

  1. Ben nieuwschierig naar de Catrice lip&cheek colour!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die verpakking van het Too Faced paletje is mooi, komt daar ook een artikel over?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen. Ben benieuwd naar de review van candlelight.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukleuk! Die lip & cheek heb ik ook (morgen review) mijn laatste shoplogs staan ook op mn blog ^^

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben heel benieuwd naar die van too faced!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag ook maar even naar de kruidvat en action geweest haha! Leuke spulletjes gekocht! mijn shoplogje komt zo ook online

    xx
    invisiblecreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen