13-01-2013

Review: Catrice 200 More Is More


Ook Catrice heeft op een aantal producten 50% korting. Zo ook deze Ultimate Colour lipstick. Toen ik hem zag liggen kon ik het echt niet laten om mee te nemen. De kleur zag er ook nog eens goed uit en ik ben nu toch al verslaafd aan allerlei lipproducten. Benieuwd naar dit kleurtje?


Zoals jullie ondertussen al wel weten, gezien mijn stash aan Catrice lipsticks die hier wel vaker voorbij komen, zit de lipstick verpakt in een strakke zwarte huls met het logo er op gedrukt.


En het handige aan deze lipsticks is dat ze allemaal aan de onderkant een stickertje hebben met de kleur en de naam. Zo kun je ze snel terugvinden en hoef je niet eerst alle lipsticks te openen om die ene kleur te vinden.


En dit is het pareltje! Een hele lieve zachtroze kleur. Begint het al op te vallen dat ik heel erg van roze kleuren houd?
                                                                    Handswatch

Op mijn arm zag de kleur er prima uit. Heel erg lief roze. Er zit een subtiele glans doorheen.

Lipswatches

Mijn lippen zonder lipstick

Mijn lippen met More is More.

Ik vind het echt een hele mooie subtiele kleur! De lipstick voelt fijn aan en is erg zacht. De dekking is redelijk, je kunt hem naar eigen smaak opbouwen en dat vind ik persoonlijk wel fijn. Zo is het ook een mooie kleur om voorzichtig op je lippen te deppen, voor een natuurlijke uitstraling. Deze komt zeker bij mijn favorieten te liggen. De prijs voor deze lipstick was €3,99 maar is nu te halen voor €1,99 omdat deze kleur uit het assortiment gaat. 

                                                           
     

8 opmerkingen:

  1. Ziet er best een fijne kleur uit!Niet te opvallend, maar ook niet te nude. Deze kan is goed voor eke dag op te doen. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Ziet er mooi uit op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad mooi subtiel en zeer subtiel aanwezig. De kleur is trouwens schitterend, vooral in de zomer zal deze amazing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje. Hij is mij nooit opgevallen!

    BeantwoordenVerwijderen