08-12-2012

MAC Guilty Passions: 4 Brilliantly Cool Crushed Metallic Pigments


  Wat je krijgt als je mij met een waardebon de Douglas in laat gaan? Nou dan loop ik de deur niet meer uit zonder een MAC tasje. Ik bleef even hangen bij de nieuwe holiday collecties en mijn oog viel op de pigmentsetjes. ''Zou je dat nou wel doen Allis, ga je ze wel gebruiken?'' probeerde ik nog tegen mijzelf te zeggen. Maar na één swatch was ik al volledig verkocht. Oh hallo nieuwe liefde!

De vier pigmenten komen uit de Guilty Passions collectie, één van de MAC collecties die speciaal zijn uitgebracht voor de feestdagen. De pigmenten zijn verpakt in een prachtig lichtblauw met zwart versierd doosje. Het MAC logo aan de zijkanten en een leuk strikje er bovenop. Ook erg leuk om cadeau te krijgen met de kerstdagen (''Máááám? Páááap?'').
 

Bij het openen zie je de pigmenten al zitten. Ze zitten in een plastic houdertje waar je de potjes in kan zetten, maar die zou je er ook uit kunnen halen. Ik ging voor vier koele kleuren met Brilliantly Cool als verzamelnaam. Naast deze versie is er ook nog Tenderly Warm (bruintinten) en Sweetly Smoky (paars- en rozetinten)
 

Linksboven zie je Moss Garden, een lichtgrijze kleur.
Rechtsboven I've Got A Crush On You, een bruine kleur met een blauwe gloed. Een soort benzine in een potje, op de swatches zie je wel wat ik daar mee bedoel.
 Linksonder She's Got Class, shimmery wit. Ik kreeg er sneeuwgevoelens van.
Rechtsonder Spruced, is een kleur die tussen blauw en groen schommelt.
Elke kleur bevat 3 gram.
 
Moss Garden

I've Got A Crush On You
 
She's Got Class
 
Spruced

En dan nu het belangrijkste, de swatches! (alles is droog aangebracht)
She's Got Class, Spruced, Moss Garden en I've Got A Crush On You
in daglicht.

She's Got Class, Spruced, Moss Garden en I've Got A Crush On You
in zonlicht.
 
I've Got A Crush On You nog even apart, want op de swatchfoto komt die kleur niet helemaal tot zijn recht. Het is bruin, maar met een groene metallic kleur er in. Heel vreemd en niet uit te leggen, maar wel een prachtige kleur.
 
De kleuren zijn stuk voor stuk prachtig. De swatches hierboven bestaan uit één veeg, met inhoud die ik niet uit het potje heb gevist maar van het beschermdekseltje af heb gehaald. De substantie is niet korrelig, zoals gewone pigmenten, maar wat vettiger. Hierdoor smeren ze fijn uit. Persoonlijk vind ik dit fijner werken dan de wat korrelige pigmenten, die veroorzaken namelijk nóg meer fall-out.
She's Got Class doet mij denken aan sneeuw en is de enige pigment die wat klonterig en minder makkelijk is uit te vegen. Verder heb ik er geen kwaad woord over te spreken. 


De pigmenten zijn niet los te koop en de prijs is €33,00. Misschien wat prijzig, maar je krijgt er vier pigmenten voor terug met een inhoud waar je ontzettend lang mee kunt doen. En met een geweldige pigmentatie.

Hebben jullie nog iets uit de nieuwe collecties van MAC gekocht?
 

11 opmerkingen:

  1. Oeh ze zijn heel erg mooi! Ik vind je blog erg leuk en daarom ben ik je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw alle 4 heel mooi, vooral 'spruced' ! En de verpakking is super schattig ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, het zijn ook dan wel goed gevulde pigments hoor! Mooie kleuren, heel uniek om te zien, vooral I've Got A Crush On You. De finish is gewoon mind-blowing! Lovely! Ik ben benieuwd naar je look hiermee! Hinthint. :p Zelf heb ik nog niks uit de nieuwe collecties gekocht, maar de verpakking doet mij alleen al de das om.. terrible!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig spul, maar wat een prijs zeg, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaauw, echt prachtig! Ik ben verliefd, haha! Het is inderdaad een beetje prijzig, maarja, dan heb je ook wat. :) Ik schaam me, want ik heb nog nooit een MAC product aangeraakt.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pigmenten. Kan je hele mooi looks mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pigmenten! Wauw, even in de gaten houden deze setjes. :D

    BeantwoordenVerwijderen