07-12-2012

Essence Fantasia highlighter.



Essence heeft deze maand weer een nieuwe collectie genaamd 'Fantasia'. Toevallig kwam ik deze limited edition tegen in de Kruidvat en eigenlijk was het enige product waar mijn oog op viel deze highlighter. Alle producten in deze collectie zijn namelijk nogal 'zacht' van kleur (lichtroze, lichtblauw, lichtpaars) en dat zijn niet echt mijn kleuren. Maar naar deze highlighter was ik erg benieuwd!


Essence is meestal één van de merken die ik altijd voorbij loop. De verpakkingen trekken mij niet. Zo ook de verpakking van deze highlighter niet.  Het printje van de highlighter vind ik erg leuk, maar dat doorzichtige plastic doosje verpest het een beetje. Zo zonde!


Waar het allemaal om draait is natuurlijk de binnekant. Het bloementje, tenminste ik ga er vanuit dat het een bloem moet voorstellen, is oudroze van kleur en de rest van de inhoud is lichtroze. Je zou ze  eventueel ook los van elkaar kunnen gebruiken.
 
Swatches in zonlicht:

links de kleuren samen, rechts los van elkaar.

Swatches in daglicht:

                                             Links de kleuren gemengd, rechts los van elkaar.

 De lichtroze slaat zilver uit van kleur en zit bomvol zilvere shimmers, de oudroze kleur is echt roze met wat shimmer. En gemengd geven ze een goed gepigmenteerde highlighter met zilveren shimmers.  Ik vind het erg leuk om eens een zilvergekleurde highlighter te hebben. Er zijn vaak meer highlighters te vinden die naar goud neigen.

Zonlicht links, daglicht rechts.













                                  
Pretty right? Ik vind het een fijne highlighter. De inhoud is niet te poederig en de pigmentatie is goed.
En wie zegt nou nee tegen een highlighter met een prijs van €2,99 ? Juist.


Heb jij al een product uit de Fantasia collectie of ben je nog van plan iets te halen?


 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, erg mooi! Was net nog bij de kruidvat, maar heb hem helaas niet gezien!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook erg mooi!! Lang geleden dat ik echt iets uit een LE van essence wilde hebben, maar ben blij dat ik deze heb aangeschaft :)

    BeantwoordenVerwijderen