16-11-2012

6 budget producten voor de nagels.

 
 De winter komt er weer aan. En dat betekent temperaturen die onder de 0 zakken en elke ochtend zoeken naar je handschoenen (of lekker eigenwijs zonder handschoenen en vervolgens heel veel spijt hebben). Maar dat het weer winter wordt betekent niet dat je je nagels niet meer hoeft te laten zien. Ik heb 6 goedkope producten uitgezocht om er voor te zorgen dat je nagels ook deze winter gezond, sterk en mooi blijven.



Een goede nagellakremover is niet uit het totaalplaatje te missen. Met deze nail polisch remover van Essence heb je misschien iets meer zin om je nagellak er af te halen. Deze is zonder aceton en beweert er voor te zorgen dat je nagels harder worden. Nou heb ik niet het idee dat dat überhaupt mogelijk is bij nagellakremover, negen van de tien keer drogen je nagels toch compleet uit. Ik merk het dus zelf niet. Verder is de verpakking natuurlijk veel leuker dan die van het huismerk en ruikt het ook ver weg naar aardbei en passievrucht. Prijs €0,99
 

Ik ben fan van de Repair and Grow stimulator van de HEMA! Ik gebruik hem zelf altijd nadat ik nagellakremover heb gebruikt. Een laagje aanbrengen, 5-10 minuten laten zitten en dan er met een wattenschijfje afhalen. Werkt prima en ze zien er minder droog uit. De inhoud gaat gelukkig erg lang mee en de substantie droogt niet uit.  Prijs €4,75


Een topcoat zorgt er voor dat je nagellak langer blijft zitten en een shiny finish heeft. Deze topcoat van Essence doet zijn werk en droogt ook nog eens snel op. Prijs €1,99


De Studio Nails Allround talent van Essence is een product waarvan ik heel blij ben dat ik hem heb ontdekt. Deze nagellak is namelijk een basecoat, topcoat, ridge filler, nagelverharder en whitener in één. En hij werkt echt góed. Als basecoat, nagelverharder en ridgefiller doet het zijn werk. Nadeel is wel dat de kleur op de nagals wat meer roze/lichtpaars uitslaat, waarschijnlijk door die whitener. Ik draag het dan ook niet als gewone nagellak en eigenlijk alleen als basecoat. Verder is 'ie perfect!
En met een spotgoedkoop prijsje van €1,79


En dan weer een goed product van Essence: Nail Art Express Dry Drops. Dat is een hele mond vol dus noemen we het maar gewoon Dry Drops. Het enige wat je hoeft te doen is 1-2 drupjes van dit spul op je nagels druppelen. De substantie zorgt er voor dat er een vettig laagje over je nagels wordt gelegd en binnen een minuutje zijn je versgelakte nagels droog. Wel moet je er rekening mee houden dat de onderste laag waarschijnlijk nog wel wat nat is en je dus niet direct op bed kunt gaan anders heb je alsnog een patroon van je dekbed er in staan. Maar handig is het zeker. Prijs €2,49
 

De Action heeft tegenwoordig heel veel leuke en vooral spotgoedkope nagel- & make-up producten in het assortiment. Zo ook deze stripers. De stripers zijn per 3 verpakt en zijn er in verschillende kleuren. Dankzij de dunne kwastjes kun je gemakkelijk streepjes en andere creaties op je nagels maken. Maakt doen-alsof-je-goed-bent-in-nail art een stukje makkelijker ;) Prijs €1,35 per set.
Welke nagelproducten zijn jouw favorieten?

4 opmerkingen:

  1. Dat spul van de Hema klinkt wel goed! Kunnen mijn nagels denk ik wel gebruiken in de winter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn nagels breken zo snel af, echt heel vervelend ga die van de hema toch eens proberen! :)

    mauranneblog.blogspot.be

    ik ga je volgen, jij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van de hema ken ik nog niet, ben wel erg benieuwd geworden. Ook ben ik al een paar keer naar de Action gefietst voor deze stripers, maar ze zijn elke keer WEER uitverkocht. Erg jammer, maar dat betekent wel dat ze erg in trek zijn. Als ze er weer zijn, dan koop ik gelijk alle varianten, haha!

    Leuke post: nagels lakken vind ik erg leuk, en nieuwe nailart uitproberen ook (niet dat ik het echt kan, maar okee ) dus dan is het erg handig als het allemaal wat goedkoper is;)

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De top coat van Essence gebruik ik ook, en ik ben er heel tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen